Članki avtorja: Ana Ivančič

fras

Umetniško delo, ki ga je mogoče voziti

Kragelj arhitekti

Iz revije SaMMozavestno: Delovni prostori so identiteta podjetja

z
MMARKETING

PolonaPolona, ta šegava kofetarica 

z

Red Dot kot presek stanja oblikovanja 

TAK kolektiv

»V projekt gremo radi rahlo naivno in zelo entuziastično«

Desnahemisfera

»Zadovoljen uporabnik sam od sebe ustvarja najboljši marketing«

Kelvišar

Šopek vrednot in dizajn kot prepoznavni predznak

elan

»Vedno dobri časi« za Elan niso le slogan, ampak način delovanja

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji